ພາສາລາວ |
ປະລິນຍາໂທບໍລິຫານທຸລະກິດ ສາຂາການຕະຫລາດ |
|||
ພາສາອັງກິດ |
Master of Business Administration Program in Marketing |
ຈຸດປະສົງຂອງຫຼັກສູດ
-
ສ້າງນັກວິຊາການແລະນັກຄົ້ນຄ້ວາດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄຸນສົມບັດ, ສິນທຳປະຕິວັດແທດ ເໝາະກັບແນວທາງ ການປ່ຽນແປງໃໝ່ຂອງພັກແລະລັດຢ່າງຮອບດ້ານໂດຍສະເພາະແມ່ນ:
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມຈົງຮັກພັກດີຕໍ່ປະເທດຊາດ, ມີຈິດໃຈຮັກຊາດຕິດພັນກັບການຮັກລະບອບປະຊາທິປະໄຕ ຍຶດໝັ້ນໃນຈຸດໝາຍສັງຄົມນິຍົມ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄຸນນະທຳ ຈະລິຍະທໍາແລະ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສັງຄົມ ມີຄວາມສຳນຶກໃນການປົກປັກຮັກສາວັດທະນະທຳອັນດີງາມຂອງຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.
-
ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານການຕະຫລາດ ໂດຍສະເພາະແມ່ນ:
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ທາງດ້ານທິດສະດີ ການຕະຫລາດທີ່ສາ ມາດຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ ແລະ ພັດທະນາຄວາມຮູ້ດ້ານການຕະຫລາດໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບການວິເຄາະສະພາບແວດລ້ອມທາງດ້ານທຸລະກິດໂດຍສະເພາະດ້ານ ການຕະຫລາດ, ການແຂ່ງຂັນທັ້ງຕະຫລາດພາຍໃນ ແລະ ຕ່່າງປະເທດເພື່ອກໍານົດຍຸດທະສາດທາງການແຂ່ງຂັນໃນອົງກອນທຸລະກິດ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ໃໝ່ໆ ດ້ານການຕະຫລາດເພື່ອໄປພັດທະນາອົງກອນທຸລະກິດ ແລະ ໄປປະກອບອາຊິີບອິດສະຫລະໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການໃຫ້ເປັນນັກຄົ້ນຄ້ວາວິທະຍາສາດທາງດ້ານການຕະຫລາດ
-
ເພື່ອສ້າງເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມສາມາດທາງດ້ານການຕະຫລາດ ໂດຍສະເພາະແມ່ນ:
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມສາມາດໃນການວິເຄາະສະພາບທາງການຕະຫລາດ, ວິເຄາະຄູູ່ແຂ່ງຂັນ, ວິເຄາະພຶດຕິກໍາຜູ້ບໍລິໂພກ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມສາມາດໃນການນໍາທິດສະດີດ້ານການຕະຫລາດໄປນໍາໃຊ້ກັບວຽກງານຕົວຈິງໃນການປະກອບອາຊີບໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.
- ເພື່ອສ້າງນັກວິຊາການດ້ານການຕະຫລາດໃຫ້ມີຄວາມສາມາດໃນການສ້າງຈະກໍາການດ້ານການສົ່ງເສີມການຕະຫລາດ ແລະ ການໂຄສະນາ, ການນໍາສະເໜີຂາຍສິນຄ້າແລະການຄົ້ນຄ້ວາວິໄຈກ່ຽວກັບການຕະຫລາດ.
ເງື່ອນໄຂຂອງຜູ້ເຂົ້າສຶກສາ
ໂດຍອີງຕາມຂໍ້ກຳນົດວ່າດ້ວຍເງື່ອນໄຂຂອງຜູ້ເຂົ້າສຶກສາຂອງນິຕິກໍາກ່ຽວກັບວຽກງານວິຊາການ ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດໃນມາດຕາ 10 (2013) ແລະມາດຕາ 19ຂໍ້ຕົກລົງວ່າດ້ວຍມາດຕະຖານຫລັກສູດແຫ່ງຊາດ (2011) ວາງອອກນັກສຶກສາຈະຕ້ອງສຳເລັດການສຶກສາໃນລະດັບປະລິນຍາຕີໃນສາຂາວິຊາການຕະຫລາດ ແລະ ສາຂາວິຊາອື່ນ ໆ ທີ່ໃກ້ຄຽງ ໂດຍມີຄະແນນສະເລ່ຍສະສົມ 3.00 ຂຶ້ນໄປ. ສຳລັບນັກສຶກສາທີ່ມີຄະແນນສະເລ່ຍສະສົມຕ່ຳກວ່າ 3.00 ແມ່ນຕ້ອງມີປະສົບປະການໃນການເຮັດວຽກຢ່າງໜ້ອຍ 2 ປີ. ສ່ວນນັກສຶກສາທີ່ສຳເລັດການສຶກສາໃນລະດັບປະລິນຍາຕີໃນສາຂາວິຊາ ອື່ນໆ ນັ້ນ ຕ້ອງໄດ້ລົງທະບຽນຮຽນວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານທີ່ຈໍາເປັນໃຫ້ແກ່ການຮຽນໃນຫລັກສູດການຕະຫລາດໂດຍບໍ່ໄດ້ນັບໜ່ວຍກິດເຂົ້າໃນຫຼັກສູດແລະຕ້ອງຈ່າຍຄ່າຮຽນຂອງລາຍວິຊາທີ່ເປັນຄວາມຮູ້ພື້ນຖານວິຊາການຕະຫລາດຕ່າງຫາກ, ຊຶ່ງບໍ່ລວມເອົາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຮຽນຕາມຫລັກສູດຂອງສາຂາການຕະຫລາດ.
ວິທີການຄັດເລືອກຜູ້ເຂົ້າສຶກສາ
ນັກສຶກສາທີ່ຈະເຂົ້າສຶກສາປະລິນຍາໂທບໍລິຫານທຸລະກິດສາຂາການຕະຫລາດເລືອກຕາມເອກະສານຄໍາຮ້ອງໂດຍຜ່ານການສອບເສັງຂຽນແລະສອບສຳພາດ ໂດຍຄະນະຮັບຜິດຊອບຫລັກສູດຊຶ່ງປະກອບດ້ວຍຜູ້ບໍລິຫານຂອງຄະນະເສດຖະສາດແລະບໍລິຫານທຸລະກິດ, ຄະນະຜູ້ຕາງໜ້າຫ້ອງການຄົ້ນຄວ້າແລະຫລັງປະລິນຍາຕີຂອງມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ, ປະກອບເປັນທີມງານຫລັກຂອງທີມງານຄັດເລືອກ, ຈາກນັ້ນຄະນະຮັບຜິດຊອບການຄັດເລືອກຈະລາຍງານໃຫ້ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດຮັບຊາບແລະຂໍອະນຸມັດຕາມລະບຽບຫລັກການຂອງມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ ແລະ ກະຊວງສຶກສາທິການແລະກິລາ. ວິຊາທີ່ສອບເສັງຂຽນມີ 5 ວິຊາດັ່ງນີ້:
- ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປກ່ຽວກັບວິຊາບໍລິຫານທຸລະກິດ
- ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປກ່ຽວກັບວິຊາການເງິນ
- ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປກ່ຽວກັບວິຊາບັນຊີ
- ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປກ່ຽວກັບວິຊາການຕະຫລາດ
- ພາສາອັງກິດສຳຫລັບການຕະຫລາດ
ການຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນ
ເປັນຫລັກສູດທີ່ຮຽນເສົາ ແລະອາທິດແລະຈັດຕັ້ງການຮຽນ-ການສອນເປັນໜ່ວຍກິດໃນ 4 ພາກຮຽນ (2 ປີ). ແຕ່ລະພາກຮຽນ ຮຽນ 20 ອາທິດ (ຮຽນຕົວຈິງ 16 ອາທິດ, ແຮ 1 ອາທິດ, ສອບເສັງ 2 ອາທິດ, ພັກພາກຮຽນ 1 ອາທິດ) ເວລາຮຽນແມ່ນ 8:00-12:00ໂມງ ແລະ 13:00-17:00ໂມງ ຂອງວັນເສົາແລະອາທິດ. ຄຽງຄູ່ກັບການຮຽນ-ການສອນໃນຫ້ອງຮຽນແລ້ວຍັງຈະຕ້ອງຈັດກິດຈະກໍາໄປທັດສະນະສຶກສາທາງພາຍໃນຫລືຕ່າງປະເທດຢ່າງຫນ້ອຍຫນຶ່ງຄັ້ງຕໍ່ຫນຶ່ງຊຸດຮຽນ
ໄລຍະເວລາການສຶກສາ
ໄລຍະເວລາຮຽນຕ່ຳສຸດ 4 ພາກຮຽນ (2 ປີ) ແລະ ສູງສຸດບໍ່ເກີນ 6 ພາກຮຽນ (3 ປີ)
ແຜນການຮຽນ-ການສອນໃນແຕ່ລະພາກຮຽນ, ແຕ່ລະປີ
ພາກຮຽນທີ I (ຈໍານວນ 13 ໜ່ວຍກິດ)
ລະຫັດວິຊາ |
ລາຍວິຊາໃນຫລັກສູດ |
ໜ່ວຍກິດ |
ພາກຮຽນທີ I |
||
80MLP110 |
ແນວທາງການເມືອງຂອງ ສ.ປ.ປ. ລາວ |
2(2-0-0) |
82MMC111 |
ພາສາອັງກິດສໍາລັບການສື່ສານທາງການຕະຫລາດ |
2(2-0-0) |
82MMR111 |
ວິທີຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດແລະສະຖິຕິສຳຫລັບການຕະຫລາດ |
3(2-2-0) |
84MMA111 |
ການບັນຊີບໍລິຫານ |
3(2-2-0) |
82MHR111 |
ການບໍລິຫານຊັບພະຍາກອນມະນຸດແລະພາວະຜູ້ນຳ |
3(2-2-0) |
ລວມພາກຮຽນທີ I |
13(10-6-0) |
ພາກຮຽນທີ II (ຈໍານວນ 15 ໜ່ວຍກິດ)
ລະຫັດວິຊາ |
ລາຍວິຊາໃນຫລັກສູດ |
ໜ່ວຍກິດ |
ພາກຮຽນທີ II |
||
82MAD111 |
ການບໍລິຫານການຕະຫຼາດຂັ້ນສູງ |
3(2-2-0) |
83MFM111 |
ການບໍລິຫານການເງິນ |
3(2-2-0) |
82MCB111 |
ພຶດຕິກໍາຜູ້ບໍລິໂພກ |
3(2-2-0) |
82MPA111 |
ການສົ່ງເສີມການຕະຫຼາດແລະການໂຄສະນາ |
2(2-0-0) |
80XXXXXX |
ວິຊາເລືອກ 1 |
2(2-0-0) |
82MSE231 |
ສໍາມະນາ I |
2(0-0-6) |
|
ລວມພາກຮຽນທີ II |
15(10-6-6) |
ພາກຮຽນທີ III (ຈໍານວນ 10 ໜ່ວຍກິດ)
ລະຫັດວິຊາ |
ລາຍວິຊາໃນຫລັກສູດ |
ໜ່ວຍກິດ |
ພາກຮຽນທີ III |
||
82MBR211 |
ການບໍລິຫານຍຸດທະສາດກາຍີ່ຫໍ້ |
2(2-0-0) |
82MGM211 |
ການຕະຫຼາດລະດັບໂລກ |
2(2-2-0) |
82MCR211 |
ການບໍລິຫານຄວາມສໍາພັນກັບລູກຄ້າ |
2(2-2-0) |
82XXXXXX |
ວິຊາເລືອກ 2 |
2(2-0-0) |
82MSE232 |
ສໍາມະນາ II |
2(0-0-6) |
|
ລວມພາກຮຽນທີ III |
10(8-4-6) |
ພາກຮຽນທີ IV (ຈໍານວນ 14 ໜ່ວຍກິດ)
ລະຫັດວິຊາ |
ລາຍວິຊາໃນຫລັກສູດ |
ໜ່ວຍກິດ |
ພາກຮຽນທີ IV |
||
82MTH231 |
ວິທະຍານິພົນ |
14 |
|
ລວມພາກຮຽນທີ IV |
14 |