ປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານຂອງລູກຄ້າທົ່ວໄປໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

FACTORS AFFECTING COMMERCIAL BANK SELECTION OF GENERAL CUSTOMERS IN VIENTIANE CAPITAL

Authors

  • ອຳພອນ ໄຊສົມບັດ ຄະນະເສດຖະສາດ ແລະ ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ.
  • ປິຍະ ວົງພິດ Lecturer at Faculty of Economics and Businiss Management, National University of Laos.
  • ຕາຄົມ ຂັນທະວົງໄຊ ຄະນະເສດຖະສາດ ແລະ ບໍລິຫານທຸລະກິດ, ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ.

Abstract

ບົດຄັດຫຍໍ້

ການວິເຄາະປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານຂອງລູກຄ້າທົ່ວໄປໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ມີຈຸດປະສົງເພື່ອຮູ້ເຖິງລະດັບປັດໄຈທີ່ສຳຄັນ ແລະ ບໍ່ສຳຄັນທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານ ແລະ ປັດໄຈສ່ວນບຸກຄົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານ ໂດຍນຳໃຊ້ແບບສອບຖາມເປັນເຄື່ອງມືໃນການເກັບກຳຂໍ້ມູນນຳກຸ່ມລູກຄ້າທົ່ວຂອງທະນາຄານທຸລະກິດໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນຈຳນວນ 470 ຄົນ, ເຊິ່ງກວມເອົາທັງໝົດ 6 ກຸ່ມທະນາຄານ ແລະ ໃຊ້ມາດຕາວັດແບບ Likert Scale ພ້ອມກັບນຳເອົາຂໍ້ມູນດັ່ງກ່າວມາເຄາະອົງປະກອບ (Factor Analysis) ເພື່ອຄັດຈ້ອນກຸ່ມປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ກັນ ແລ້ວຈຶ່ງນຳໄປວິເຄາະສົມຜົນຖົດຖອຍພະຫຸພົດ (Multiple Linear Regression) ຜົນການສຶກສາພົບວ່າເພດຍິງກວມເອົາ 54.89%, ມີສະຖານະພາບເປັນໂສດ 66.17%, ອາຍຸລະຫວ່າງ 21-30 ປີ ໂດຍສະເລ່ຍ 66.60%, ລະດັບການສຶກສາປະລິນຍາຕີກວມເອົາ 67.23%, ສ່ວນໃຫຍ່ມີອາຊີບເປັນພະນັກງານເອກະຊົນກວມເອົາ 44.89%, ໃນນັ້ນຄົນທີ່ມີລາຍໄດ້ລະຫວ່າງ 1,500,000-3,000,000 ແມ່ນມີ 33.83% ແລະ ສ່ວນຫຼາຍແມ່ນນຳໃຊ້ທະນາຄານທຸລະກິດລັດກວມເອົາ 44.16 ສ່ວນຮ້ອຍ ແລະ ຈຳນວນ 7 ປັດໄຈຄື: ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ແລະ ການບໍລິການ ATM, ຜູ້ຄົນທີ່ມີອິດທິພົນ, ທີ່ຕັ້ງຂອງສາຂາ, ການໃຫ້ບໍລິການ, ຜົນປະໂຫຍດທາງການເງິນ, ຄວາມດຶງດູດ ແລະ ຄວາມຮູ້ສຶກທີ່ປອດໄພ ແລະ ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ຕາມລຳດັບ

 

ຄຳສຳຄັນ: ການຕັດສິນໃຈເລືອກ, ການວິເຄາະປັດໄຈ, ລູກຄ້າທົ່ວໄປ

References

ປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານຂອງລູກຄ້າທົ່ວໄປໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ

Published

2021-08-01

How to Cite

ໄຊສົມບັດ ອ., ວົງພິດ ປ., & ຂັນທະວົງໄຊ ຕ. (2021). ປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ທະນາຄານຂອງລູກຄ້າທົ່ວໄປໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ: FACTORS AFFECTING COMMERCIAL BANK SELECTION OF GENERAL CUSTOMERS IN VIENTIANE CAPITAL. Journal of Lao Economics and Business Management, 1(1), 108–117. Retrieved from https://feb.nuol.edu.la/journal/index.php/jleb/article/view/83