ປັດໄຈສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດທີ່ມີອິດທິພົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈຊື້ສິນຄ້າ ຜ່ານຕະລາດດິຈິຕ້ອນຂອງນັກສຶກສາ ພາກບໍລິຫານທຸລະກິດ ຄະນະເສດຖະສາດ ແລະ ບໍລິຫານທຸລະກິດ ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ
|
Written by ນ. ໜູແມັມ ທໍາມະວົງ_ ນ. ເພັງໄຊຍະວົງສາ |
Hits: 39
|
ປັດໄຈສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈຊື້ ຜະລິດຕະພັນບຳລຸງຜິວໜ້າ Five's moisturizer ຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໃນ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ
|
Written by ທ້າວ ພຸດທະສິນ ສຸລິຍະວົງໃສ ແລະ ນາງ ເກດສະລິດາ ສຸກສະຫວັດ |
Hits: 51
|
ປັດໄຈທີ່ມີຜົນຕໍ່ຄວາມຕັ້ງໃຈຊື້ລົດໄຟຟ້າຂອງກຸ່ມນັກສຶກສາ ເຈນເນີເຣຊັ່ນ Z ໃນມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ
|
Written by ນາງ ທິບພະພອນ ປະສົມສຸກ ແລະ ນາງ ອາມິຕາ ດວງດາລາ |
Hits: 67
|