ອິດທິພົນຂອງການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອຫາຜ່ານ Facebook ມີຜົນຕໍ່ ການສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ່
ກໍລະນີສຶກສາ: Facebook Page ຂອງຮ້ານຄາເຟທົ່ວໄປ ໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ
Influence of Create Content Marketing Through Facebook On Building Brand Awareness and Brand Image
Case study: Facebook Page of Cafes in Vientiane
ນາງ ອາຊົງ ໄມຈື່ດົວຫວ່າງ ນາງ ສີປະໄພ ຈັນທິດາ
ບົດຄັດຫຍໍ້
ການສຶກສາ “ອິດທິພົນຂອງການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອຫາຜ່ານ Facebook ທີ່ມີຜົນ ຕໍ່ການສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ່”. ຈຸດປະສົງໃນການ ຄົ້ນຄວ້າຄັ້ງນີ້ແມ່ນມີ 3 ຈຸດປະສົງຫຼັກຄື: 1. ປະເມີນລະດັບຄວາມຄິດເຫັນຂອງລູກຄ້າຕໍ່ອິດທິພົນ ການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອຫາ (Content Marketing) ຜ່ານ Facebook Page ຂອງຮ້ານຄາ ເຟ, 2. ປະເມີນລະດັບຄວາມຄິດເຫັນຂອງລູກຄ້າຕໍ່ການສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດ ຂອງຮ້ານຄາເຟ, 3. ວິເຄາະຄວາມສໍາພັນລະຫວ່າງອິດທິພົນຂອງການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອ ຫາ ຜ່ານ Facebook Page ຂອງຮ້ານຄາເຟ ກັບ ການສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດ ຂອງຮ້ານຄາເຟ ເຊິ່ງການຄົ້ນຄວ້າຄັ້ງນີ້ ໄດ້ນໍາໃຊ້ວິທີການຄົ້ນຄວ້າການວິໄຈເເບບປະລິມານ ແລະ ນໍາໃຊ້ເຄື່ອງມືທີ່ເປັນແບບສອບຖາມເກັບຮວບຮວມຂໍ້ມູນຈາກກຸ່ມຕົວຢ່າງທັງໝົດຈໍານວນ 385 ຄົນ ທີ່ອາໄສຢູ່ໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ; ໃນການວິເຄາະຂໍ້ມູນ ແມ່ນໄດ້ນໍາໃຊ້ສະຖິຕິເເບບ ພັນລະນາທີ່ປະກອບດ້ວຍ: ຄ່າຄວາມຖີ່, ຄ່າສ່ວນຮ້ອຍ, ຄ່າສະເລ່ຍ, ຄ່າຜິດດ່ຽງມາດຕະຖານ ແລະ ສະຖິຕິເເບບອະນຸມານທີ່ເປັນການວິເຄາະຖົດຖອຍເຊິ່ງພະທຸຄູນ.
ຜົນຈາກການສຶກສາພົບວ່າ ຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນເພດຍິງ, ມີອາຍຸຢູ່ ລະຫວ່າງ 16 ປີ ຫາ 24 ປີ, ມີລະດັບການສຶກສາຊັ້ນປະລິນຍາຕີ, ອາຊີບເປັນນັກຮຽນ/ນັກສຶກສາ ແລະ ພະນັກງານເອກະຊົນ, ສ່ວນຫຼາຍແມ່ນມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຢູ່ທີ່ 5,500,001 ກີບ ຂຶ້ນໄປ. ການ ສຶກສາລະດັບອິດທິພົນຂອງການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອຫາຜ່ານ Facebook ທີ່ມີຜົນຕໍ່ການ ສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ ໂດຍລວມແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບ ຫຼາຍ ຕາມລໍາດັບຂອງເນື້ອຫາການຕະຫຼາດຄຸນນະພາບດ້ານເນື້ອຫາ (X = 4.125), ຄຸນນະພາບ ດ້ານການອອກແບບ (X = 4.07), ຄຸນນະພາບດ້ານຂໍ້ມູນ (X = 4.05), ຄຸນນະພາບດ້ານການ ຕອບໂຕ້ສື່ສານ (X = 3.85), ຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ (X = 3.86), ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ (X = 3.97) ແລະ ມີລະດັບຄວາມສໍາຄັນທາງສະຖິຕິ 0.05 ໂດຍສະເພາະຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າ ຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ (Brand Awareness) ແມ່ນ: ຄຸນນະພາບດ້ານເນື້ອຫາ (B-0.212), ຄຸນນະພາບດ້ານຂໍ້ມູນ (β-0.197), ຄຸນນະພາບດ້ານການຕອບໂຕ້ສື່ສານ (B=0.297) ແລະ ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ (Brand Image) ແມ່ນ: ຄຸນນະພາບດ້ານເນື້ອຫາ (B=0.201), ຄຸນນະພາບດ້ານຂໍ້ມູນ (B=305) ແລະ ຄຸນນະພາບດ້ານການຕອບໂຕ້ສື່ສານ (B-0.320)
Download