ພຶດຕິກຳ ແລະ ປັດໄຈທີ່ມີຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈເລືອກໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ ຊີ້ນດາດດາດເອງ
Behavior and Factors Affecting Decision of Consumers in Selection of DardEng Restaurant
ນາງ ລັດດາສະຫວັນ ບົວລິວັນ
ນາງ ບຸນທະວີ ເກດສະດາສັກ
ບົດຄັດຫຍໍ້
ການສຶກສາໃນເລື່ອງ “ ພຶດຕິກຳ ແລະ ປັດໄຈທີ່ມີຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈເລືອກໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ ຊີ້ນດາດດາດເອງ " ຜູ້ຄົ້ນຄວ້າໄດ້ກຳນົດຈຸດປະສົງຄື: 1. ປັດໄຈທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າເລືອກໃຊ້ບໍລິການ ຮ້ານຊີ້ນດາດດາດເອງ 2. ປະເມີນລະດັບປັດໄຈທີ່ມີຜົນໃນການຕັດສິນໃຈເລືອກໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ ຊີ້ນດາດດາດເອງ ໂດຍຈໍາແນກຕາມປັດໄຈສ່ວນບຸກຄົນຄື: ເພດ, ອາຍຸ, ລະດັບການສຶກສາ, ອາຊີບ , ລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຕໍ່ເດືອນ; ປະຊາກອນທີ່ໃຊ້ສຶກສາ ໄດ້ແກ່ ລູກຄ້າເລືອກໃຊ້ບໍລິການຮ້ານຊີ້ນດາດ ດາດເອງທີ່ບໍ່ຮູ້ຈໍານວນ: ໄດ້ກຸ່ມຕົວຢ່າງຈໍານວນ 385 ຄົນ; ເປັນການສຶກສາແບບປະລິມານ; ນໍາໃຊ້ ສະຖິຕິ ຄ່າສະເລ່ຍ, ຄ່າຄວາມຖີ່, ຄ່າສ່ວນຮ້ອຍ, ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຕະຖານຜົນຂອງການຄົ້ນຄວ້າ ພົບວ່າ : ລູກຄ້າທີ່ມາໃຊ້ບໍລິການສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນ ເພດຍິງ, ອາຍຸລະຫວ່າງ 21-30 ປີ, ລະດັບການສຶກ ສາປະລິນຍາຕີ, ນັກສຶກສາມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຕໍ່ເດືອນແມ່ນ 2,500,000-3,000,000; ລູກຄ້າໃຫ້ ລະດັບປັດໄຈສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດ; ໃນນັ້ນລູກຄ້າໃຫ້ລະດັບຄວາມສໍາຄັນກວ່າໝູ່ແມ່ນ ດ້ານລາຄາໂດຍມີຄ່າສະເລ່ຍຈັດຢູ່ໃນ 4.52 ຈັດຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍທີ່ສຸດ, ຮອງລົງມາແມ່ນປັດໄຈດ້ານ ຜະລິດຕະພັນແລະບໍລິການ, ດ້ານທີ່ຕັ້ງ, ດ້ານບຸກຄະລາກອນ, ໂດຍມີຄ່າສະເລ່ຍຢູ່ໃນ 4.41 ຈັດຢູ່ ໃນລະດັບຫຼາຍ; ສ່ວນລູກຄ້າໃຫ້ລໍາດັບຄວາມສໍາຄັນຕໍ່າກວ່າໝູ່ແມ່ນດ້ານສົ່ງເສີມການຕະຫຼາດໂດຍ ມີຄ່າສະເລ່ຍ 4.16 ຈັດຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ; ລູກຄ້າທີ່ມີເພດ, ອາຍຸ, ລະດັບການສຶກສາ, ອາຊີບ, ລາຍ ໄດ້ສະເລ່ຍຕໍ່ເດືອນຕ່າງກັນໃຫ້ລະດັບຄວາມສໍາຄັນຕໍ່ສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດຕ່າງກັນທຸກ ດ້ານ ທີ່ລະດັບຄວາມສໍາຄັນທາງສະຖິຕິເປັນ 0.
Download