ຄຸນນະພາບການບໍລິການທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງ ລູກຄ້າຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ The Effect of SERVQUAL Forward to Customer Loyalty of Coffee Shop Customers in Dongdok

ຄຸນນະພາບການບໍລິການທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງ ລູກຄ້າຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ
The Effect of SERVQUAL Forward to Customer Loyalty of Coffee Shop Customers in Dongdok
ນາງ ຊົມພູ ໄຊຍະແສງ

ທ້າວ ພູມສະຫວັນ ຈັນທະວົງ

ບົດຄັດຫຍໍ້
ການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າໃນຫົວຂໍ້: “ຄຸນນະພາບການບໍລິການທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ຄວາມຈົງຮັກພັກດີ ຂອງລູກຄ້າຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ” ມີຈຸດປະສົງໃນການສຶກສາເພື່ອ (1) ສຶກສາຄຸນນະພາບ ການໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າຂອງຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ (2) ສຶກສາເຖິງຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງລູກ ຄ້າ ທີ່ເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການຂອງຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ ແລະ (3) ສຶກສາເຖິງຄຸນນະພາບການ ໃຫ້ບໍລິການທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງລູກຄ້າຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ; ເຊິ່ງວິທີທີ່ໃຊ້ໃນ ການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າໃນຄັ້ງນີ້ ແມ່ນເປັນການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າແບບປະລິມານ (Quantitative Research) ໂດຍເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການເກັບຮວບຮວມຂໍ້ມູນຄັ້ງນີ້ແມ່ນມາຈາກການຕອບແບບສອບ ຖາມຈາກກຸ່ມຕົວຢ່າງ 385 ຄົນ ທີ່ເປັນລູກຄ້າທີ່ມາໃຊ້ບໍລິການຮ້ານຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ ນໍາ ໃຊ້ໂປຣແກມອັດຕະໂນມັດ SPSS IBM Version 29.0 ມາວິເຄາະຂໍ້ມູນທາງສະຖິຕິ ທີ່ລະດັບ ຄວາມສໍາຄັນ 0.05. ຂໍ້ມູນທົ່ວໄປຂອງຜູ້ທີ່ມາຕອບແບບສອບຖາມຈໍານວນ 385 ຄົນ ໃນນັ້ນຫຼາຍ ກວ່າໝູ່ແມ່ນເພດຍິງ ຈໍານວນ 223 ຄົນ, ຢູ່ໃນອາຍຸລະຫວ່າງ 21 - 30 ປີ ຈໍານວນ 182 ຄົນ, ມີ ລະດັບການສຶກສາປະລິນຍາຕີຈໍານວນ 267 ຄົນ, ເຊິ່ງສ່ວນໃຫຍ່ຈະເປັນນັກຮຽນ/ນັກສຶກສາຈໍາ ນວນ 208 ຄົນ, ມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຕໍ່ເດືອນແມ່ນຢູ່ລະຫວ່າງ 2,500,001-5,000,000 ກີບ ຈໍານວນ 96 ຄົນ ແລະ ຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມສ່ວນໃຫຍ່ຈະມີຄວາມຖີ່ທີ່ເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການຢູ່ທີ່ 1-2 ຄັ້ງ/ ເດືອນ ເປັນຈໍານວນ 188 ຄົນ.
ຜົນການສຶກສາເຫັນວ່າ ການປະເມີນຄຸນນະພາບການບໍລິການ ແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ ເຊິ່ງມີຄ່າສະເລ່ຍເທົ່າກັບ 3.78 ແລະ ການປະເມີນຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງລູກຄ້າ ຮ້ານກາເຟໃນ ເຂດດົງໂດກ ຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ ເຊິ່ງມີຄ່າສະເລ່ຍເທົ່າກັບ 3.54, ສ່ວນການປະເມີນຄຸນນະພາບ ການບໍລິການທີ່ສົ່ງຜົນຕໍ່ຄວາມຈົງຮັກພັກດີຂອງລູກຄ້າຮ້ານກາເຟໃນເຂດດົງໂດກ ໂດຍໃຊ້ສົມຜົນ ສໍາປະສິດຖົດຖອຍພະຫຸຄູນ (Multiple Regression Analysis) ເຊິ່ງສົ່ງຜົນ 4 ດ້ານ ປະກອບມີ ດ້ານຄວາມເປັນຮູບປະທຳຂອງການບໍລິການ, ດ້ານໄວ້ວາງໃຈ ແລະ ຄວາມໜ້າເຊື່ອຖື, ການໃຫ້ ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນແກ່ລູກຄ້າ ແລະ ຄວາມເອົາໃຈໃສ່ລູກຄ້າ ແລະ ບໍ່ສົ່ງຜົນ 1 ດ້ານ ກໍຄື ດ້ານການ ຕອບສະໜອງລູກຄ້າ ເຊິ່ງວິເຄາະຕາມສົມມຸດຖານທີ່ຕັ້ງໄວ້ດ້ວຍລະດັບຄວາມສໍາຄັນທາງສະຖິຕິທີ 0.05

Download

Search

Main Menu