ພຶດຕິກຳ ແລະ ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າທີ່ເຂົ້າໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ Swensen's ສາຂາດົງໂດກ Behavior and Customers's Satisfaction to Use Services of Swensen's Dongdok

ພຶດຕິກຳ ແລະ ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າທີ່ເຂົ້າໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ Swensen's ສາຂາດົງໂດກ
Behavior and Customers's Satisfaction to Use Services of Swensen's Dongdok
ນາງ ອານຸສອນ ສີວັນທອງ
ນາງ ວົງແສງເພັດ ບຸນມີສຸກ

ບົດຄັດຫຍໍ້
ການສຶກສາພຶດຕິກຳ ແລະ ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າທີ່ເຂົ້າໃຊ້ບໍລິການ ຮ້ານ Swensen's ສາຂາດົງໂດກ ມີຈຸດປະສົງເພື່ອຊອກຮູ້ພຶດຕິກຳໃນການເຂົ້າໄປໃຊ້ບໍລິການພາຍໃນຮ້ານ Swensen's ສາຂາດົງໂດກ ພາຍໃນເຂດນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ແລະ ເພື່ອຊອກຮູ້ລະດັບຄວາມ ເພິ່ງພໍໃຈທີ່ໃຊ້ບໍລິການຮ້ານກະແລ້ມ Swensen's ສາຂາດົງໂດກ. ໃນການສຶກສາຄັ້ງນີ້ແມ່ນການ ເກັບກຳຂໍ້ມູນກຸ່ມຕົວຢ່າງເຊິ່ງກໍານົດໂດຍໃຊ້ແບບສອບຖາມເປັນຈໍານວນ 385 ສະບັບ, ສະຖິຕິທີ່ໃຊ້ ແມ່ນຄ່າຄວາມຖີ່ ແລະ ຄ່າສ່ວນຮ້ອຍ, ລະດັບຄວາມເພິ່ງພໍໃຈໃຊ້ສະຖິຕິພັນລະນາເພື່ອຄິດໄລ່ຄ່າ ສະເລ່ຍ ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ.
ຜົນວິເຄາະເຫັນວ່າ: ຂໍ້ມູນສ່ວນບຸກຄົນຂອງຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມສ່ວນຫລາຍແມ່ນ ເພດຍິງ, ອາຍຸລະຫວ່າງ 21 - 25 ປີ, ສາຖານະພາບ ໂສດ, ອາຊີບນັກຮຽນ/ນັກສຶກສາ, ມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຕໍ່ ເດືອນ 2,000,000 - 4,000,000 ກີບ.
ການວິເຄາະຂໍ້ມູນພຶດຕິກຳການໃຊ້ບໍລິການໃນສາຂາດົງໂດກສ່ວນຫລາຍແມ່ນ ຮູ້ຈັກຮ້ານ Swensen's ຜ່ານສື່ອອນລາຍເຊັ່ນ: Fackbook, Tiktok, ມັກໄປໃຊ້ບໍລິການກັບຫມູ່ເພື່ອນ, ຜູ້ທີ່ມີ ອິດທິພົນໃນການເລືອກໄປໃຊ້ບໍລິການດ້ວຍຕົນເອງ, ຜູ້ບໍລິໂພກສ່ວນໃຫ່ຍແມ່ນເລືອກ ກະແລ້ມ, ມັກໄປໃຊ້ບໍລິການເສົາ - ອາທິດ, ຄວາມຖີ່ມາໃຊ້ບໍລິການ 1 ຄັ້ງຕໍ່ເດືອນ, ມັກໄປເວລາຊ່ວງບ່າຍ ເວລາ 13:01-16:00ໂມງ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ 100,000-200,000ກີບຕໍ່ຄັ້ງ, ເລືອກໃຊ້ບໍລິການຍ້ອນມີ ສິນຄ້າຫລາກຫລາຍ ແລະ ແຊບ ແລະ ຍັງຈະເຂົ້າໄປໃຊ້ບໍລິການຄືເກົ່າ.
ການວິເຄາະລະດັບຄວາມເພິ່ງພໍໃຈຂອງສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫລາດ 7Ps ທີ່ມີຜົນຕໍ່ການ ໃຊ້ບໍລິການແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບຄວາມເພິ່ງພໍໃຈທີ່ຫລາຍທີ່ສຸດ ເຊິ່ງດ້ານທີ່ມີລະດັບຄວາມເພິ່ງພໍໃຈທີ່ ຫລາຍກວ່າຫມູ່ແມ່ນ ດ້ານທາງກາຍະພາບ X = 4.48, ຮອງລົງມາແມ່ນດ້ານຜະລິດຕະພັນ X 4.45, ດ້ານບຸກຄະລາກອນ X = 4.43, ດ້ານຂະບວນການໃຫ້ບໍລິການ X = 4.36, ດ້ານການ ສົ່ງເສີມທາງການຕະຫລາດ X = 4.33, ດ້ານລາຄາ X = 4.28 ແລະ ດ້ານສະຖານທີ່ X = 4.23

 Download

Search

Main Menu