ອິດທິພົນຂອງການເຮັດການຕະຫຼາດແບບເນື້ອຫາຜ່ານ Facebook ມີຜົນຕໍ່ ການສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ຂອງລູກຄ້າຕໍ່ຍີ່ຫໍ້ ແລະ ພາບພົດຂອງຮ້ານຄາເຟ່ ກໍລະນີສຶກສາ: Facebook Page ຂອງຮ້ານຄາເຟທົ່ວໄປ ໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ
|
Written by ນາງ ອາຊົງ ໄມຈື່ດົວຫວ່າງ ແລະ ນາງ ສີປະໄພ ຈັນທິດາ |
Hits: 36
|
ພຶດຕິກຳ ແລະ ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈໃນການໃຊ້ບໍລິການຂອງລູກຄ້າຮ້ານ Bi Espresso ສາຂາ ຊຽງຍືນ
|
Written by ນາງ ນັນທິດາ ກົມມະນາ ແລະ ນາງ ວາດສະໜາ ຄໍາມີສຸກ |
Hits: 42
|
ປັດໄຈສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດທີ່ມີຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈເລືອກໃຊ້ບໍລິການຮ້ານ Slow Coffee Lao
|
Written by ນາງ ສຸດາລັດ ພັນສະຫວັດ ແລະ ນາງ ປາວິນາ ສິດທິກຸນ |
Hits: 52
|
ສຶກສາພຶດຕິກຳ ແລະ ປັດໄຈທີ່ມີຜົນຕໍ່ການເລືອກໃຊ້ບໍລິການ ສູນຄວາມງາມ Vega Spa & Clinic
|
Written by ຮ່າ ໂງທູ |
Hits: 52
|
ປັດໄຈທີ່ມີຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈຂອງນັກຮຽນຊັ້ນມໍປາຍ ໃນການເລືອກສຶກສາຕໍ່ໃນລະດັບຊັ້ນສູງ (ກໍລະນີສຶກສາ: ນັກຮຽນ ມສ.ໂພນໂຮງ ແລະ ມສ.ໂພນໝີ)
|
Written by ນິລັດດາ ຫຼວງສີດາ ແລະ ສີສົມພອນ ພວງວິໄລ |
Hits: 76
|
ສຶກສາພຶດຕິກຳ ແລະ ປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນເຮັດໃຫ້ນັກສຶກສາຄະນະ ເສດຖະສາດແລະບໍລິຫານທຸລະກິດຕໍ່ການຕັດສິນໃຈຊື້ຜະລິດຕະພັນ ພາຍຫຼັງການຂຶ້ນລາຄາສິນຄ້າຂອງຮ້ານອາເມຊອນ ສາຂາ ດົງໂດກ 2
|
Written by ແອນນີ ວິໄລຈິດ ແລະ ພັນເທບ ຈະເລີນວົງ |
Hits: 81
|
ກົນລະຍຸດການປັບຕົວສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດຂອງຮ້ານຂາຍເຄື່ອງຍ່ອຍຕໍ່ກັບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຮ້ານຄ້າສະໄໝໃໝ່ ໃນເຂດເມືອງໄຊເສດຖາ
|
Written by ສຸພາພອນ ສີລິວັນ ແລະ ມິໂມລິ ໄຊຍະກຸມມານ |
Hits: 41
|
ການປັບຕົວໃນການໃຊ້ຈ່າຍເພື່ອຕອບສະໜອງຕໍ່ພາວະເງິນເຟີ້ຂອງປະຊາຊົນ ໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ Adaptation of Household Expenses in Response to the inflation Crisis in Vientiane Capital
|
Written by ວາລັນຍາ ສີສຸນາມ |
Hits: 47
|
ປັດໄຈຕົວກຳນົດການເລືອກບໍລິການປື້ມອ່ານເອກະສານອ່ານທາງອອນ ລາຍຂອງຫໍສະໝຸດ ຄສບ ເເບບຈໍາລອງ Logit Factors Determining Choice of Online Service Provided by the FEB Library using Logit Model
|
Written by ສົມພອນ ໂຄດຫຼັກຄໍາ |
Hits: 52
|
ສຶກສາປັດໄຈສ່ວນປະສົມທາງການຕະຫຼາດ ແລະ ປັດໄຈດ້ານການ ຍອມຮັບເຕັກໂນໂລຊີ TAM ທີ່ມີຜົນຕໍ່ການຕັດສິນໃຈນໍາໃຊ້ບໍລິການ APPLICATION LDB TRUST ຂອງທະນາຄານພັດທະນາລາວ ຈຳກັດ ສາຂາພາກບໍລິຄໍາໄຊ ຂອງຜູ້ໃຊ້ບໍລິການໃນເຂດເມືອງປາກຊັນ, ແຂວງ ບໍລິຄໍາໄຊ
|
Written by ພັດມະນີ ໄຊຍະຈັກ ແລະ ເຊຍຊີ ເຮີ |
Hits: 43
|